Gott Slut - Gott Nytt Friskt, Glatt År 2006!


Vill tacka Alla Mina Blogg Vänner

Gamla som Nya

både Ni som smyger in, backar ut

och Ni som ger Er tillkänna.

Ni är Alla Alltid Välkomna in i mina caféer.

Önskar Er Ett Riktigt Gott Slut på året 2005

&

 Ett Gott, Nytt, Friskt, Glatt År 2006!

19
Matte

Det tackar jag för. Och önskar dig detsamma. Ett riktigt härligt nytt år! Och tack för i år.

Lena

Matte: Tack, All lycka till med det du företar dig...

Darkangel

Tack!
Jag vill önska dig ett Gott Nytt år!

Jag vill tacka för din härliga, varma blogg!

anna

Hoppas du får en trevlig nyårsafton och att det nya året får en bra start!

Lena

Darkangel: Önskar allt gott till dig och tack för dina värmande rader!

Lena

Anna: Varmt Tack Detsamma till dig!

Bejcon

Lena - önskar också Dig och de Dina ett gott slut och framförallt...ett underbart Gott Nytt 2006! Känner instinktivt på mig att det nya året kommer att bli fantastiskt på många sätt...

:-)

Gsan

Varmt tack för alla trevliga "prat" stunder under året...och intressant läsning i varierande och inspirerande Caféer

GOTT NYTT 2006 !!

önskar vi dig och de dina Lena
samt besökare i denna blogg*

mvh Gsan

batbut

Samma till Dig vännen. Det kanske är som de säger, att det blir bättre och bättre för var år som går *S*

ann

Gott nytt år Lena! Det är en mycket bra och intressant blogg du har, fortsätt med den!

Lena

Bejcon:Gillar din instinktiva förmåga...ser fram emot ett År fullt av upplevelser, stort som smått!
En riktigt go helg med alla de dina önskar jag dig.

Lena

Gsan:Tack! Allt gott till er!Och ett underbart år 2006 hoppas jag att det blir...på alla de sätt!

Lena

Batbut:Kram... är helt övertygad om att det bara blir bättre och bättre och bäst...:-)

Lena

Ann:Varmt tack och ja..jag fortsätter så länge det fungerar...

En namne

Tack!
Ett Gott Slut o ett Gott Nytt År med många guldtrådar invävda i vardagen önskar jag dig o de dina =)

tanten

Gott nytt Lena, med alla kloka ord, kan inte läsa mej mätt...*kramis*

rita

Sällar mej till alla andras kommentarer!

Ior

Tack och gott nytt år till dig också!

Lena

Exessa:Tack för vackra rader!

Tanten: Du är en pärla!

Rita: Stor kram

Ior: Allt gott till dig!