Ann Fredlund

Ibland så händer det saker kring mig som gör mig så innerligt glad.
När man minst anar det så händer det bara…
Livet kommer till en , blir nära och starkt…

En sådan positiv del av en helhet blev min kontakt med Ann Fredlund, Chefsredaktör och ansvarig utgivares på tidningen AMELIA.

Vad det hela handlar om är egentligen inte relevant men VIKTIGT ÄR  hennes förhållningssätt till  och mot mig.
Det  är Så imponerande och Så professionellt.

Tack ANN om du läser det här, du gav mig ytterligare bekräftning på att jag lever och har underbara individer omkring mig och mitt liv just nu…

4
Matte

Jo, det är ju det som är det svåra. Alla tål olika mycket. Och alla ska/vill bli lite tillfredställda. Ja, jag har gjort en själv nu. Hoppas den lyckas. Ska bli spännande. I värsta fall får man väl krama om de räddaste barnen. Inte hela världen det hller =)

Lenjangel

Matte: Du har så rätt, och som den goda pedagog jag förstår att du är så kommer du att ha alla känselspröt ute och känna in vem eller vilka som tycker det är läskigt, det är en balansgång mellan verkligheten och fantasins magiska land som ”triggar” igång så mycket...Lycka till nu! Blir spännande att höra hur det går senare…

Bloggblad

Jag som inte fattar nåt - är det nåt spännande på gång? Har du skrivit något tidigare om detta som jag missat i bloggfloden?

Lena

Bloggblad:Konversationen ovan utgår från Mattes blogg..den är inte utifrån det som jag skrivit ovan...
...nej du har inte missat någonting...