Lars Erik Lasse Anrell

Lars Erik Lasse Anrell© Lena M Janson Photo

En vår dag i slutet av Mars 2003 på Trädgårdsmässan  i Älvsjö hade  Lasse  möjlighet att visa upp sin favorit balkong.  Han hade naturligtvis fyllt den med Pelargoner i höjd och bredd. Här följer ett axplock  eller "pelargonplock" från mässan
.Balkong©Lena M Janson PhotoBalkong 2©Lena M Janson PhotoTillerboy©Lena M Janson PhotoLasse©Lena M Janson PhotoLars©Lena M Janson PhotoLars Erik©Lena M Janson Photolars©Lena M Janson Photo
9
Rita

Å såååå vackert,,Anrell menar jag!
Ärligt,, finns det inte gränser för vad du hänger ut här på din blogg?? Å den sexige Lassgård, längre ner,,,
För att inte klä av dessa män,, eller hänga ut dom, what ever, så skriver jag inget om vad jag vet om deras rumpor! Men vad jag VET, så kösser Lassgård jävligt gött!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lena

Rita; Visst är det fina bilder!

Alter ego

*ler*
Ni kanske skulle starta Lasse Anrells fan-club?!
Jag törs knappast skriva här att jag inte alls gillar den självgode Anrell. Eller jo, nu gjorde jag ju det ändå. Gulp. Överfall mig inte nu Lena och Rita! ;o)

Lena

Alter ego; Inte anfaller vi dig inte, nej det står dig helt fritt att tycka vad du vill...bra att du står för din åsikt.
Vi "spelar" alla våra roller på olika scener, i olika sammanhang och ett kan jag säga dig han är inte självgod i det fysiska mötet...men han har mycket att säga och vågar stå för det och det är ju sånt vi gillar eller?

Gnosan

Jag har inte varit här och läst förut!
Men nu har jag det ;)!
Anrell verkar vara en trevlig prick, sådär härligt ironisk och framåt i sina krönikor, jag gillar att läsa dom, då vi, då och då, köper bilagan.
Har ingen uppfattning om hans person det intresserar inte men fashineras över hans sätt att sätta ord på sina upplevelser och sina iaktagelser.
med sin livserfarenhet och med sin humor !

gagga

En man som älskar pelargonier, älskar med all säkerhet även katter. Och en människa som älskar katter, det är en människa att tycka om.

Lena

Gagga; Ja,men visst är det så!Du har helt rätt!

Anonym

Tacka vet jag Lassgård.

Lena

Okänd: Det ena behöver inte utesluta det andra!