Livskvalité 28 april

Har äntligen fått igång Word. Har  under en längre tid inte haft möjlighet att spara Word dokumenten. Det har renderat i att jag inte haft möjlighet att spara det skrivna som jag arbetat med. Frustration men nu desto större glädje att se att det äntligen fungerar. Skjutsar ena sonen upp till elgitarr lektionen. När jag är på väg hem kommer den yngre sonen hoppandes och skuttandes nerför en backe. Han får syn på mig i bilen och viftar med handen och har ett leende på sina läppar. Jag stannar och han kommer in och sätter sig. Vi har cirka femtio meter kvar hem, han sätter på sig bältet och så ler han och säger, yes jag fick skjuts hem idag…

Själv känner jag bara en otrolig tacksamhet och glädje i att få ta del av detta solskensleende, en alldeles vanlig dag med regntunga skyar över våra huvuden.

2