Torekällberget, Södertälje

13264-1291

Ett litet lusthus på en kulle

Torekällberget i Södertälje
7
Gisan

Åh, nostalgi! Jag gick från torget ända upp till Torekällberget med min farmor en gång när jag var fem år. Kändes som en enorm bedrift. Jag fick välja vilken glass jag ville efter det :-) Det var stort. Kramar...

Lena

Gisan:Så gott min vän...då ska jag lägga in lite fler bilder till helgen...kanske du känner igen dig!

Christina W

Åhh...länge sen jag var där. Vilken härlig bild

Lena

Christina: tack!

Lady Starlight

Åh, vilka barndomsminnen du väcker med den bilden. Jag är i princip uppvuxen på Torekällberget;) tillbringade många timmar där, tog hand om hästar, getter och andra djur. En härlig tid. Längesedan jag var där nu...

Anonym

Lady Starlight: så kul!
Fyra H gården..min dotter var där som tös hon med och skötte om djuren.Är du från stan?

Lena

Lady Starlight:
Så gott. Jo 4H gård blev det på 90 talet...vilket gymnasium gick du? jag var inne på Täljegymnasiumet fast med Grantorp (USK- utbildningen) som huvudman.