Livskvalité 31 juli 2007

Har ni varit med om,
När man minst anar det så händer det saker omkring en?

att inte förvänta sig någonting utan bli så överraskad så man nästan tappar både fotfäste och målföret ..
ja jag har varit där både igår och idag. Så vad hände denna dag då,,, jo det kom en överraskning:

 

Gisan du otroliga kvinna!

Du vände min dag från dränerande till energigivande. Det kom ett paket med posten, Berenice kom upp med det till övervåningen, jag tror att du behöver det här nu sa hon och log,,,,

Tårarna hade återigen sköljt över mig i samtal med nära och kära...nu öppnade jag något som gjorde mig så ofantligt rörd. Där ett halsband från Gisan med ett tillhörande kort och text inuti som satte igång kranarna igen, med värme och innerlig kärleksfullhet kan jag bara varmt säga
 
TACK MIN VÄN!

Du är otrolig!

Bär det med stolthet och med hjärtat och ängelns symboler så förstår jag att du vet...

Ödmjukt niger och bugar jag!

Tack!

  image1672
6
Lena-from-Russia

Vackert!

Lena

Lena-from-Russia ; Ja det är underbart!

Gisan

*rodnar* Jag är glad att du såg hela tanken... Så vackert du har lagt upp det. Kramar...

Lena

Gisan: Jag såg den, jag upplevde det och ja, detta halsband ligger på något myckert värdefullt för mig, en väst Michael fick av sin far från hans senaste resa till Indien, Nepal och den ville han att jag skulle ha efter Michael, det betyder mycket för mig!

Pialotta

Gulligt av Gisan.. förstår du blev både överraskad och glad:-)
Trevlig tid tillmötes iklädd det där vackra hänget.-)
Tjingeling o natti natti

Lena

PiaLotta: ja det var oerhört stort, värdefullt för mig, för Michael betyder så mycket och kommer alltid vara en del av mitt liv!