Fridsamhet

image3590
14
Tösens M a m m a

Ser underbart ut!

emmelieee

jättefinblogg!
gå gärna in på min blogg och kommentera mina " Den här har ni väll inte missat?..." vore roligt

Petra

mysig ställe på bilden!

Nicoline på fädernegården

Så härligt det ser ut. Lite sammetsljummet kan jag tänka mig att det var.
Kram
Nicoline

Ior

Det här är verkligen en vacker bild. Måste ha varit en helt fantastisk upplevelse i Indien.

Trevlig helg och kramar
Ior

Gsan

Du har mail och jag har sms: at dig , stor famn ...kram mvh G , T hälsar !

Fredrik

underbar bild

Lena

Tösens Mamma: Tack, Välkommen in!

Lena

emeliee:Tack och välkommen hit!Ska titta in!

Anonym

Petra: Välkommen hit!

Lena

Nicoline på Fädernegården: Sammetslent ja en fin benämning...Hoppas ni hade en fin dag tillsammans! kramen!

Lena

Ior min vän, ja det kan jag av hela mitt hjärta skriva under på...

Lena

Gsan;Jag går in på den andra adressen och kollar!

Lena

Fredrik; Tack!