Tänk om...


En dag med ryggläge, oro och sorg

Ligger, ligger , ligger

trött tröttare tröttast

Kan inget annat göra

Nerbäddad

Hostar , hostar , hostar...

Måste sitta en stund

Huvudet värker

Orkeslös

knastrar för varje utandning


Tårar rinner

Det som var tänkt kan absolut inte genomföras

Inser det naturligtvis

Bara några dagar kvar med denna starka  oro

Som gnager och tär

Tänk om

Tänk om det inte går...

Tänk om det blir komplikationer

Tänk om...'


Vet

Vet att jag inte ska ha dessa tankarna men de kommer

Vare sig jag vill eller inte

Hade förberett

Trodde, tänkte äntligen

Sitta en stund och bara vara

Tillsammans

Inte fler utan bara vi

Så blev det inte

Fick Inte ge henne kramen den innerliga


Nu får jag bara vänta in dag efter dag

 och räkna ner

 för att sedan

av hela mitt hjärtas hopp till

att räkna upp...

12
Matz

En innerlig kram, av värme och kärlek.

Vida

En stor varm kram för när man mår sådär så är nog handlingar viktigare än ord.



Kram igen



Liv

Lena

Matz,Hoppas din dag varit berikande som gårdagen med alla nya upplevelser!

Lena

Vida: tack och en stor varm kram tillbaka!

Matz

Nej det var det inte när jag förstår vad du gått igenom.

Annika

Sänder en värmande tanke...

Gisan

Om jag ändå kunde säga eller göra något bra. Du har mina tankar! Stora kramar...

Samuel

Kram och krya på dig, min vän!

Lena

Matz, Tack för din omtanke!

Lena

Tack Annika!

Lena

Gisan det gör du alltjämt!Tack!

Lena

Samuel tack vännen! Mår redan bättre av det som skrivs här...Kram var rädd om dig!