Den tredje dagen ♥

Vad är det för krafter som verkar denna dag...
Jag har Min hjälte i mina tankar, i mitt inre, har samtalat om honom idag med mina kära.
Så går jag ut i naturen till en plats jag haft som ett shelter när det gäller att lufta tankar och känslor. 

Då jag i stunden vandrar på en gyllene väg plingar det till och får jag en förfrågan från den själ som gav Min hjälte liv. Jag omfamnar och känner en så stor kärlek. När jag så tar in den paus som varit under en tid- rinner tårarna. 

Den visar så oändlig stor sorg i samma andetag som en kärlek spirar starkare än någonsin. Var jag än läser, ser och tar in så berörs hela mitt inre. Mina tårar slutar inte rinna...
 
Vad är väl viktigare än att ta vara på nuet, kärleken och att våga ta emot den när den kommer oavsett var på jordytan vi sätter våra avtryck ...
 
Jag tänder mitt hjälteljus och glashjärtat som ligger bredvid blir helt plötsligt blått- hans älsklingsfärg...
 
Älskade själ Tack ♥