Du ger mig Bra vibrationer ...

 
Texten säger så mycket i det jag känner var gång vi möts
Ett möte om än så kort -spelar ingen roll för du ger mig bra vibrationer
Med dig mår jag bra
Med dig blir glad
Med dig blir livet ljust... 
Du ger mig bra vibrationer... 
och har alltid gjort...
 
 
 
 
 
 
Hook: Amanda Serra och Kumba

Du ger en nice vibe över mig
Varje gång jag ser dig här
Du ger mig bra vibrationer

Jag känner din mode mode
Jag känner att det är nice
Så baby let's go go

Du ger en nice vibe över mig
Varje gång, säg bara när
Du ger mig bra vibrationer

Jag känner din mode mode
Jag känner att det är nice
Så baby let's go go

[Vers 1: Kumba]
Trycker pedalen på min gas
Vi åker ba vroom vroom
För baby du är min bas
Och trumman går boom boom
Signaler gör mig knas
Du vet jag är dum dum
Så chilla, det är lugnt lugnt
För natten är ung ung
Vart ska du gå?
Du ger mig feta vibes, vibrationer, en på miljonen
Passionen bara sätter tonen
Sekunder blir till minuter, timmar blir till dar
När du gör det du gör blir mitt svar ey, ey, ey
Goddamn du är sexig
Det är transen jag sätts i
Jag finns i din räckvidd
Går all in, direkt in
Har allt som du söker
Hela paketet
Ja du vet det
Ey, ey, ey, ey

[Hook: Amanda Serra och Kumba]
Du ger en nice vibe över mig
Varje gång jag ser dig här
Du ger mig bra vibrationer

Jag känner din mode mode
Jag känner att det är nice
Så baby let's go go

Du ger en nice vibe över mig
Varje gång, säg bara när
Du ger mig bra vibrationer

Jag känner din mode mode
Jag känner att det är nice
Så baby let's go go

[Vers 2: Kumba]
Jag är din kväll
Släpper alla krav
Kroppsspråket ger mig alla svar
Mamma sa akta dig för kärleken för det kan kosta hjärtat
Men kärleken är här vid mig så det får krossa smärtan
Håll upp
Du får mig att tappa andan
Dom andra håller inte samma standard
Nej, nej, nej
Håll upp
Är inte som nån annan
Ung katt baby mada skills från Gambia
Goddamn jag är sexig
Min kärlek tillräcklig
Helt ärligt, du är fett fin
Jag är värdig, så släpp in
Allt som du söker
Hela paketet
Ja du vet det
Ey, ey, ey, ey

[Bridge: Amanda Serra]
Jag säger hey, vad gör du med mig? (Vad gör du med mig?)
Jag känner din energi
Sätt dig här hos mig, lite värme (Lite värme)
Ikväll är det bara vi, hey ey ey ey

Vad gör du med mig? (Vad gör du med mig?)
Jag känner din energi
Följ med hem till mig, kom lite närmre
Ikväll är det bara vi

Du ger en nice vibe över mig (Ikväll är det bara vi)
Varje gång jag ser dig här
Du ger mig bra vibrationer (Ikväll är det bara vi)

Du ger en nice vibe över mig
Varje gång, säg bara när
Du ger mig bra vibrationer (Ikväll är det bara vi)

[Hook: Kumba]
Jag känner din vibe
Jag känner att det är nice
Jag känner din vibe
Jag känner att det är nice

Jag känner din vibe
Jag känner din mode mode
Jag känner att det är nice
Så baby let's go go
Jag känner din vibe
Jag känner din mode mode
Jag känner att det är nice
Så baby let's go go

kumba