Blev utmanad

Fick en utmaning från Mickey som jag självklart ställer upp på:

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Hair
2. Braveheart
3. Den bästa av mödrar
4. Tisdagarna med Morrie
Fyra ställen där jag bott:
1. Lanzarote
2. Landsort
3. Limassol
4. Lysekil
Fyra tv-program jag gillar:
1. Wallander
2. Morden i Midsummer
3. Kalla fakta
4. Kalla Fötter
Fyra ställen där jag varit på semester:
1. Falsterbo
2. Figeholm
3. Fågelbro
4. Fårö
Fyra sajter som jag besöker dagligen:
1. Aftonbladet
2. Webblogg
3. Lärarhögskolan
4. Eniro
Fyra favoriträtter:
1. Skaldjur
2. Italienskt
3. Grekiskt
4. Sallader
Fyra ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. Till Havs i varmt klimat
2. Sätra Brunn
3. Irländska höglandet
4. Monets trädgårdar
Självklart skickar jag dessa frågor vidare till:
Lexrex






Henrik
 


10