Gott Slut 2008 Gott Nytt 2009



Önskar er alla ett Gott Slut på 2008

och

Ett friskt, upplevelserikt kommande år 2009
12
Samuel

Och jag önskar dig och din familj ett riktigt gott nytt år: kram!

Annika

Vi önskar dig ett gott slut och ett gott nytt år!

Kram Annika & Tomas

Pialotta

Kommer oxså in till dig och önskar ett riktigt Gott Nytt År och ett Gott slut på 2008..

Ha de fint i Nyårsnatten kram på dig.

Nicoline på Fädernegården

Gott Nytt år och God fortsättning önskar vi på Fädernegården.



Varma kramar från oss.

Matz

Även jag sällar mig till skaran som innerligt önskar dig ett njutningsfullt och meningsfullt år. Där klarhet läggs till klarhet.

Kram

Matz

Även jag sällar mig till skaran som innerligt önskar dig ett njutningsfullt och meningsfullt år. Där klarhet läggs till klarhet.

Kram

Lena

Samuel: Tack det samma min vän, var rädd om dig!

Lena

Annika och Tomas;Önskar er allt gott!Kram Lena

Lena

PiaLotta kramen den stora till dig!

Lena

Nicoline du rara...

En önskan om allt gott till er alla!

Lena

Matz vännen min tack!

Lena

Matz vännen min tack!