Änglagott

13264-769
©Photo:Lena M Janson, 2006

Änglagott
Jordgubbar vilandes i egen saft
doft av vanilj

Omslutes av ett jordgubbsgrädde täcke
Toppas av  krokant flingor

©Lena M Janson, 2006
4
Samuel

I'm full of awe: du är ju total-kvinnan!

Skriver så man faller baklänges vid datorn och med bilder som gör att man drömmer sig bort eller tänker till...och så nu detta: varför är vissa män rädda för starka och kompetenta kvinnor - jag tycker bara det är häftigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lena

Samuel: hm...allt är inte guld som skimrar min vän...

Samuel

När man får komplimanger skall man inte gallra bort dem utan ta åt sig och växa ytterligare några centimeter.

Det finns så många andra personer som gärna gallrar bort de positiva omdömena...tro mig!

Lena

Samuel:Jag tar in/till mig varje ord du skriver och känner en stor ödmjukhet inför det du sätter på pränt i min blogg!