Leo Sayer "You Make me feel like dancing"

Leo Sayers

In the 70

I'm back dancing for my life, dancing  in the sun  of the spotlight. On the Estrad, and I love it, love it, love it

Where I have been in my youth...

A long time ago...

Dancing for Inger Andersson,, Gunilla  Benson, Bahi Barrakt, Gramham Tainton, Eva Dekany, and a lot of more dancers....

Jag som I min dåvarande tanke inte kunde tänka mig ett liv utan dans men det gick det med...men ja ghar den inom mig och den sitter där och när musiken kommer då är jag där I ett allt, I en helhet som omsluter och ingenting stör....

Leos platta"You make me feel like dancing" fick jag från Lutten då hon kom från England och hade den så färsk  i min hand , där den inte ens var ute på diskarna men jag fick den och sedan kom den hit och då....1976....då...Mmmmmmmm....