"Jag tror på Birgingen"

Tänker hur viktigt det är att ha någon som tror på det man gör... 
Tänker att vi alla sitter med en verktygslåda som innehåller så många olika komponenter. 
Dock är det inte alltid givet att vi alla vet när, var och hur de ska användas . Ett verktyg kanske inte alltid hör hemma där vi tror att det ska vara. Om vi använder fel så kan det ge konsekvenser... Men det kan också  verka till nytt...
En handlingskraft kan bringa ny kraft . Det finns så mycket som kan ske utifrån kraften av en annan. Vi kan stötta, visa på,reflektera ensam, två och två, råda, ge en tanke både god som mindre god. Samtidigt får vi aldrig glömma att det är till syvende och sist enkom individen  som besitter  och utför handlingen som gjort valet, har modet, tagit ansvar för sin handling som bär verktyget! 

Många är vi i nuet som arbetar för fullt med allt vad verktyg heter... 
En av den är herr Birging och jag tror på dig😉 
©Tankar denna morgon©Lena M Janson


🎼🎶"Jag tror, jag tror på Birgingen, jag tror jag tror  på träningen. Han fixar allt i fuller kraft med kämparglöd och gympapass. Jag tror på hopp om Vättern runt med  Matintag som kallas sunt .Jag tror jag tror på Birgingen som kommer komma i mål igen! " 🎶 Musik Stig Olins : jag tror på sommaren , Text till @herrbirging : Lena M Janson Lenjangel🚴🏼💪🏽👌🏼😍
Vätternrundan - birging - mod - sång - verktyg
1
Inga Magnusson

Long time - no see! Men spännande att kolla in på din blogg igen. Vackra bilder och vackra texter, precis som alltid. Ha en bra dag!

Svar: Så underbart att se dig här igen Inga! Tack snälla för ord som går rakt in i hjärtat! ❤️❤️❤️
Lenjangel